:D <3 . -

Varför kommer allt så olägligt? :(

Aloha!

Igår upptäckte jag en hysteriskt dum grej;

WILMA LÖPER!

Jo, najs att allting funkar men KURSEN BÖRJAR JU NU!!

GRRR!

Blir sur! Fast jag är inte heelt säker på att hon löper
men det finns chans. Får se iaf..
ingen tävling på Lördag iaf =(

Men nu blev jag glad.. :D Vi har ingen franska imrn för ingen kan ha den... alla lärare är visst borta på samma gång., dvs. att jag slutar visst halv 2. åhlala,
Merci becaoup :D

Mobbas inte om jag stavade fel.. (a)' <3

Var hos Elsa all day long. Iaf sen typ 4 :D och det var skitkul, haha mycket flummflumm =) Det var najs.
Vi gjorde negerungar... :P
hihi <3
Menmen , ska nu gå och plugga lite, har bokredovisning imrn :S =(

Nattinaatti

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Okej bull, skulle inte mobbas, men jag kan säga att du kunde behöva dendär franskalektionen... (a)

2008-10-04 @ 11:37:49
Postat av: Legolas Pil

haha de var ju inte ens fel! =S :P

2008-10-05 @ 12:36:41
URL: http://legoo.se

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2