:D <3 . -

Ullis Next Dog...

Ja ni. Det var en mycket bra fråga.

Frågan just nu är iof inte aktuell, jag älskar wimsan och tar inte in en ny vovve i "flocken" just nu. Det känns helt fel liksom.
Men om något år, ja ni. Har jag blivit med hundkunnig, har jag mer tid och känner att jag vill satsa, Kanske blir det en border?
Har jag däremot inte lika mycket tid kanske en Sheltie?
Som ni kanske förstår är jag lite sugen på en s.k "agilityhund", dvs en border, sheltie eller en aussie. Ja något sånt.
Drömmen är en border men man måste tänka realistiskt - missförstå mig rätt, det är inte helt omöjligt att jag skulle skaffa en border i framtiden men då måste jag verkligen ha tid för vallning, agllity och massa sånt (låter det inte kul? :D) , jo visst det låter skoj men man måste ha tid.  :)
Blir så sugen på en till vovve ... Fredrika har en, felicia också, angelica, elsa, Rebecca, Fanny (har ju Charlie också..).
kanske tänkte jag bli avundsjuk fast... jag har ju min gosiga nallebjörn ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

missförstå mig rätt..? iafl, köp en gammeldansk! världens bästa agilityhund!!!! :D

2008-10-10 @ 23:58:02
Postat av: Anonym

hahaha ja ,.. man säger så ibland typ :P

hahah... i want a BC or shltie!! :D men gdh är söta osså :D:D:D:

2008-10-11 @ 14:01:46

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2