:D <3 . -

träning på klubben

Vi åkte ut, Fredrika , Gabbi , elsa & jag för att träna.
Det var nog en av mina bästa träningar. :D
Märkte dock att Wimsi löpte... hehe. Men hon lyssnade bra iaf. =)
Det kom hundar, handofter och mycket mer som är mer lockande än mig,
men bebs lydde mig perfa :D <3 Det gick supersupersueprbra!

Körde lite lydnad och apportering också (över lydnadshindret) och det gick jättebra! Fusk
några gånger då hon inte hoppade på tillbakavägen men annars jättefint =) Hon verkar fatta det där.
Ska lära henne med apportbock bara. har ju köpt en sån så den måste nog komma till användning snart.
Hade med mig kameran ut men den tog slut på batterier -.-' Menmen, fick ett par bilder iaf som tur är.
Hade med mig Ludde också och han var jätteduktig. lite seeg bara men
körde 12pinnars slalom, inte såå fort men han körde det iallafall. Och han "galopperade" också
mellan hindrerna! :D haha :o)
Menmen nu är det dags för mig att träna lite kryp och sök med vov .

Puss

Kommentarer

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2