:D <3 . -

söker efter

lagottohanar! fortfarande.,
det är svårt och hitta. menmen..

WIlma har fått en anka som låter som en anka.. vi hade dragkamp , ankan, Wilma och jag. Det gick jättebra.. inte för ankan  men för Wilma.
Wilma är jätterädd för när den piper och tror att den lever.. haha hon skäller och smyger si gpå den och sen kastar
hon sig på den och ruskar om den och morrar, haha min bebis är knas! Kanske lite övertrött ? Liiite ?
hursomhelst, Ni har glömt å skicka in bilder till fototävlingen? på min hemsida alltså ;www.lagotto-romagnolo.se
don't forget! =)
USCH! Det luktar lever i hela huset. Ett par gånger om året får vi godisryck i familjen och
gör lite godis till Wims. Och denna dag verkar vara en sån dag, för mamma iaf :P Lever.. ugnstorkad lever?
låter det inte lockande? leeeeveeer....

Hoppas ni inte sitter och äter. I så fall, ursäkta! :P

men nu ska jag ge Wilma lite leeeveeer... =P

natti

Kommentarer

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2