:D <3 . -

snart skola

Hejhej.

Idag är det en helt vanlig... torsdagmorgon.
Vi har matteprov idag =/
Men Gabbi var här och hjälpte mig igårkväll och var superschysst och förklarade
allt, så det ska nog gå bra i alla fall :)
Men annars ska jag inte göra något idag. Jag kanske ska till stallet men jag tror inte jag orkar det.
Jag och nån annan (Elsa, Såpa, Gabbi?) får kanske ta en liten hundpromenad idag. Det ser ut att bli dåligt väder idag. eller det verkar snarare som om att det är dåligt väder. Det är mulet, grått, regningt, dimmigt...
Eller så får man sitta innne och kolla på film. Dåligt väder kan ju vara mysigt.
Nej nu upptäckte jag just att jag ska till tåget om 8 minuter och jag har bara pyjamas på mig och har inte ätit frukost. oops!

/ Ullis och Wilma

Kommentarer

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2