:D <3 . -

Nu ska det firas... =P

Hallihallå! =)

Jag vaknade på ett dåligt humör men det blev bättre och bättre. I skolan var jag jätteglad!

Först av allt:

Svenskan: Blev klar med novellen och gjorde en riktigt lyckad bokredovisning! =) Det var najs . NÖJD!
Matte: Blev klar med matten och hajade hela kapitlet, hade rätt på allt. NÖJD!
IDH (idrott) : Orienterade med Alice och det gick skitbra! hittade alla kontroller
och allt gick perfekt. NÖJD!
SO: Fick tillbaka mitt prov och fick omdömet : Mycket bra! vilket var det bästa man kunde få. NÖJD!

+ att vi dissade franskan idag eftersom ingen kunde ha vår klass just då. YEES!
Annars skulle jag slutat om 10 minutos =) haha,

så min dag var underbar =)

WIlma löper inte har jag märkt så nu ska bebben å jag ut och träna.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Elspels

wish i could say the same.... :(

men träningen gick ju bra!

har bloggat :P

2008-10-03 @ 20:38:48
URL: http://elsa94.blogg.se/

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2