:D <3 . -

labracollie kurs

Hallå.

Idag var det kurs ja! Det var jättekul. Jag körde med Indra och Axa (rebeccas hundar.)
från början skulle jag bara köra med Indra. Men sen, sa rebecca att jag blev lite passiv (?)
och sa att jag skulle köra med Axa. Då skulle jag få se på springa.
Jo springa gjorde jag ju. Men det gick sjukt bra med Axa, tycker jag iallafall. Vet inte hur det såg ut men det kändes bra : )
Border collie drömmen kommer närmare...
Iallfall så körde jag också med Indra. Hon är ju för söt :) Hon är verkligen... äsch jag vet inte. Men
vill alltid göra alla glada och är alltid glad, liksom :) Hon
var superduktig. inte lika snabb som när jag körde med henne i våras (jag kanske inte var så van vid snabba hundar. Nu är jag ju det :D). Men hon är otroligt säker på hinder
och det är supernajs =)
me like att det är bara 3 som kör large, vilket menar att vi får köra typ femton gånger så mycket
som de andra. tjihou :D
Annars inget tror jag. Det gick superbra idag och det var grymt kul att köra med Axa. Ja och med Indra också såklart.
Jag har tänkt lite på en sak. Tex. när jag rider, tycker jag nästan bara om snabba hästar, ex.( phantasie, sonny, etoile, tjacko,betty...) och typ avskyr när det går segt. Samma med hundar. Snabbt ska det gå :D

haha men nu ska jag käka. shobre.

Kommentarer
Postat av: Elsa

vem gör inte dt.. :P

2008-10-12 @ 18:18:58
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: legolas båge :P

Stella är bäääst! <33

2008-10-13 @ 20:55:20

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2