:D <3 . -

Ciao

Aloha mina vänner! :)

IDAG FYLLER ELSA FJORTIS! :D GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS PÅ DIG <33

Idag har jag inte spenderat mycket tid med wilma - alls. Inte under hela denna vecka faktiskt. inte en enda ordentlig långis.. =/ Dumma mig!
Men vov löper ju nu så det blir ju inte så mycket med det. Jaja. Jag har faktiskt rätt mycket plugg denna vecka så jag har inte tid med något alls typ.,  med vov alltså.

Hursomhelst så har mamma tagit hand om vovvan ganska mycket denna vecka. Jag har ju såklart gått ut med henne men inte lika mycket som jag brukar.
Eller jag, gabbi och elsa har varit ute en liten cykeltur med hundarna. Inte så lång dock men den var rätt najsad i alla fall.
 
På fredag drar alla ut och tränar. Dum att jag inte har någon vovve. Men jag ska iaf följa med som fotograf (denna gång är det JAG som håller i kameran mina vänner, dvs elsa och gabbi :P)

På tal om kamera ska jag kanske köpa en ny men jag är inte helt säker. Annars ska jag nog köpa ett bättre objektiv till min.

Men nu ska jag nog sova. Eller i alla fall göra något annat.

Nattinatti





Kommentarer

onödiga kommentarer raderas ;) <3 :

Namn :) :
kom ihåg mig ?

e-mail: (publiceras inte!)

hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
2